Even je wegwijs maken

Met dit bericht wil ik je even wegwijs maken, wat je op deze weblog allemaal kan vinden en doen.

Bij Media kun je binnenkort, van alles beluisteren en zien.  Bij Links vind je sites, die gelinkt zijn met deze weblog. Bij de pagina In the making kun je lezen over mijn eerste demo album, die er al vrij snel aankomt. Bij Gigs kan je bekijken waar en wanneer ik moet optreden. Bij Boekingen/contact vind je contact gegevens, voor als je vragen hebt, of als je mij wilt boeken.

Voor de rest zou ik zeggen: Houdt de site in de gaten, voor nieuwe dingen.

Een gedachte over “Even je wegwijs maken

Geef een reactie

