Long time ago

Het is weer een tijdje geleden, dat ik de vorige blog heb geplaatst.

We zijn momenteel naar de mogelijkheden voor het drukken aan het kijken. Want dat verschilt heel veel in prijs. En vanwege het feit dat het financieel momenteel niet echt lekker loopt, duurt het wat langer.

Maar ik krijg al te maken met ongeduldige mensen. Waar ik het zelf ook één van ben. Dus nog eventjes wachten.

Ik hoop dat jullie mochten genieten van de fragmenten die te vinden zijn op mijn hyves en op de website van het bedrijf van mijn broer.

Stay tuned!

Geef een reactie

