Grote plannen

Ik heb grote plannen voor een debuut album!!

Ik heb een voorlopige tracklist gemaakt. Ik ga de desbetreffende liedjes goed uitwerken en ga in de studio (thuis) aan de slag om ideeën op tape te krijgen. Ik heb alle tijd en nog geen geld ervoor, dus, voorlopig lekker alleen aan de slag en eventueel hulp van vrienden inschakelen. eerst maar beginnen met het uitwerken van de liedjes!

Ik heb genoeg liedjes om een volledige cd mee te vullen. Een aantal liedjes zijn nog niet klaar. Die worden uitgewerkt. Ik twijfel bij sommige liedjes of ze op de plaat passen. Ik heb alle tijd om liedjes eventueel te schrappen en nieuwe nummers te schrijven die er op kunnen.

Ondertussen ga ik de studio in om muzikale ideeën voor de nummers te creëren en op te nemen. Het plan is om de meeste instrumenten (die ik kan spelen) zelf op te nemen en de overige instrumenten eventueel aan anderen over te laten.

Tot zover dit nieuws.

Gods zegen;)

Een gedachte over “Grote plannen

Geef een reactie

