Meet the King

Over een aantal weken, ga ik tienerwerk doen op een van de reveilweken (NEM). www.nemnieuws.nl

Vanaf het moment dat ik van het Thema hoorde, had ik plannen om een Themaliedje te schrijven. Ik had het een en ander uitgeprobeerd, maar daar kwam niets uit. Toen was er een voorbereidingsavond voor de tienerwerkers. Toen heb ik het idee aan de leiding verteld. Ze waren er heel enthousiast over, en ze zochten nog een themalied-schrijver. Dus toen was de opdracht officieel.

Er zijn toen weer een aantal versies ontstaan, maar uiteindelijk is het themalied klaar en het schrijfproces afgerond.

Het themalied is te beluisteren op mijn hyves: http://jhndwt.hyves.nl

Geef een reactie

