Reveilweek!

Ik ben vandaag thuis gekomen na een onwijs geweldige Reveilweek (NEM). Ik heb heel de week tienerwerk mogen doen. Het was de eerste keer voor mij op de Reveilweek en de eerste keer dat ik tienerwerk heb gedaan. Er zijn zoveel mooie dingen gebeurd. Deze week heeft mij zelf erg opgebouwd in het geloof en tevens vond ik het gaaf om tieners te helpen. Ik ben een rolmodel geworden door gewoon mezelf te zijn. Of ik het wilde of niet.

Ik ben erg gegroeid als aanbiddingsleider (werd mij vertelt). Ik mocht de zangdiensten bij de tieners leiden. Die werden afgesloten met een praiseavond (op donderdagavond). Ik vond het een voorrecht dat ik de praiseavond heb mogen leiden. Iedereen was zo enthousiast.

Ik heb samen met Susanne Wilson het themalied geschreven voor de tieners: Meet The King. Die op elke zangdienst werd gespeeld en zelfs als hele mooie afsluiter (en toegift) op de praiseavond. Wat heel gaaf was, is dat we bij de groenmarkt (markt met biologische producten en andere dingen), als kick-off, het themalied mochten zingen samen met alle tieners.

We hebben de tieners uit mogen zegenen, met bemoedigende woorden en zelfs soms woorden van profetie. Uiteindelijk werden wij als tienerleiders uitgezegend. Ik ben bemoedigd. God heeft dit echt geleidt!!

Ik heb ook de hoofdrol gespeeld op het Reveiljournaal. Elke avond een filmpje (over dezelfde dag). Als je een idee wilt krijgen hoe het was op de reveilweek, bekijk dan de filmpjes op youtube.

Ik heb 2 hele mooie boeken gekocht. Het ene boek gaat over het levensverhaal van Nick Vujicic, een man uit Australie zonder armen en benen, die momenteel wereldwijd bekend is. Zijn getuigenis is zo krachtig, veel mensen zijn en worden daardoor geraakt. Het andere boek heet: Arafat was mijn held. Een boek over hoe een PLO-sluipschutter liefde voor de Joden kreeg.

Ik heb niet alles verteld, want er zijn dingen die persoonlijk zijn. Maar dit wilde ik even delen.

Gods zegen

Geef een reactie

