Getuigenis

Wauw

Er is echt iets gaafs gebeurd bij Time Out! Ik worstelde heel erg met angst en depressiviteit de afgelopen weken (de satan viel me steeds aan). Ik bepaalde momenten zag ik het leven zelfs niet meer zitten.

Tijdens de aanbidding, bad ik, of God het wilde verbreken, in Jezus naam’. En op dat moment las een lieve broeder een bijbelgedeelte voor uit Jesaja 55. De laatste woorden bleven bij mij hangen (vers 12a): “Want in blijdschap zult u uittrekken en met vrede voortgeleid worden”. En toen wist ik dat God mijn gebed had verhoort!! En dat getuigenis heb ik gelijk mogen delen. Later hoorde ik van een andere broeder, dat hij was bemoedigd door mijn verhaal. Diezelfde week weer ik al geïnspireerd (een liedje geschreven) door Jesaja 55: 10-11. Op een een of andere manier heb ik vers 12 toen niet gelezen, of misschien niet bewust gelezen. Geweldig hoe God werkt.

Zo mochten er die avond meer mensen door anderen bemoedigd worden. Het was een mooie avond van profetie en gebed en aanbidding.

Toen we begonnen met zingen mocht ik een mooi bijbelgedeelte delen van Jesaja 42:8-13. Met daar achteraan, het nummer: Our God (Chris Tomlin).

Wat een geweldige God hebben we toch!!

Gods zegen!

Geef een reactie

