Getuigenis

Sinds een aantal weken geleden. Ben ik erg gegroeid in het aanbidding leiden. Ik heb vroeger lang gedroomd om een aanbiddingsleider te zijn. Sinds toen heb ik heel veel aanbidding mogen leiden. Ik vind het ook erg fijn om samen met mede-gelovigen te zingen tot eer van God. Sinds een paar maanden ga ik ook bijna altijd op dinsdagavond naar een jongeren gebedsavond bij Time Out, in Dordrecht. Daar mocht ik al snel mee spelen en zingen en na een tijdje mocht ik een beetje de leiding te nemen in de aanbidding. Afgelopen zaterdag nacht (3 september) was er voor het eerst Nightwatch (Nacht van gebed) en daar heb ik ook de aanbidding mogen leiden. Daarna vroegen ze of ik in het vervolg de taak als aanbiddingsleider op me wil nemen. Ook bij de dinsdagavonden. Maar omdat ik in deze tijd niet elke dinsdagavond kan i.v.m. oefenen met mijn band Ahava (wat ik ook erg gaaf vind om te doen), zal dat niet altijd gaan.

Over Ahava gesproken. De afgelopen jaren heb ik bij de band geleerd om nederig te zijn. Daar ben ik erg dankbaar voor. Het is een voorbereidingstijd voor mij (geweest) om zelf in Gods wijngaard aan de slag te gaan, door nederig te zijn en oprecht en puur. Ik wil duidelijk zijn, dat het niet om mij gaat, maar om God.

Ik ben gezegend dat ik een arbeider mag zijn in Gods koninkrijk!

Als je nog niet weet wat God met jou van plan is. Bid dan dat Hij het duidelijk zal maken. Heb geduld, Hij zal antwoorden! Hij laat alles Op Zijn tijd gebeuren. Ik wil nu niet zeggen dat ik nu gevonden heb wat God met mij van plan is, dit is een deel van Zijn plan.

Gods rijke zegen toegewenst!

Geef een reactie

