Album thema’s

De laatste tijd ben ik erg bezig en geinteresseerd in de grootheid van God. Hoe mysterieus groot God is. Hoewel ik grote plannen heb met mijn debuut album (wat ik nu naast me neer heb gelegd i.v.m. Studie) en al een thema in mijn hoofd heb, waar ik over schrijf: de tijd waarin we nu leven, de tijd waarin de wederkomst heel dichtbij is. Zit ik te kijken welk thema het beste is om in het album te verwerken. Over de grootheid van God of over de tijd van nu. Als ik dan bedenk wat het meest van belang is. Ik vind het moeilijk om hieruit te kiezen. Ik wil toch een goede en bemoedigende boodschap aan mensen mee geven.

Natuurlijk, ten eerst leg ik het in Gods handen, en vraag ik Hem wat Hij met het album wilt.

Maar daarnaast zou ik jou willen vragen, wat zou jij kiezen? Je kunt deze vraag beantwoorden, door te reageren op deze blog.

Gods zegen

2 gedachten over “Album thema’s

  1. Hoi Johan,

    Ik zou kiezen wat t dichtsbij mezelf ligt, en niet ‘teveel’ nadenken over wat wel en niet bemoedigend is.

    Daarnaast vind ik je thema, de tijd van nu, super interessant. En ben heel benieuwd wat je daarmee bedoelt. Ik bedoel, er zijn in de geschiedenis al duizenden mensen geweest die de wederkomst aanprijzen: Maar wat is daarvan ‘waar’? Is de wederkomst uberhaupt iets waar we naar toe moeten leven, of moeten we in liefde leven, en in dat leven waakzaam blijven?
    Kortom, onderzoek: Leven we in een tijd waar in de wederkomst dichtbij is? Zo nee, geen album over maken. Zo ja, wat betekent dat dan voor jou persoonlijk? Daar zou ik een album over willen maken. Het mooie aan een album is: dat je je persoonlijke visie mag geven, dat zou ik interessant vinden! Wat doet t met jou? Wat veranderd er in jou? Welke vragen komen er bij je op?
    Dat liever dan een bijbelstudie omgevormd tot prekende liedjes. (mijn mening 😀 )

    Ben benieuwd man, succes in je zoektocht!

Geef een reactie

