Nightwatch: encouraging night of prayer!

Afgelopen nacht ben ik bij nacht van gebed geweest. Het was heel opbouwend! De nacht was onderverdeeld met  een aantal delen. De eerste deel was persoonlijke tijd met God / stille tijd. We kregen een bijbelgedeelte uit Mattheus 6 om te lezen en te bestuderen. Het gedeelte gaat over dat we ons kruis op moeten nemen en Jezus volgen. Ik vond het een mooi onderwerp om over na te denken. Ik ging mezelf vragen stellen. Wat betekent dit voor mij? Wat vraagt het vN mij? Ik heb verkeerde dingen beleden bij Gods troon. Ik heb een beslissing genomen om meer op God te vertrouwen en gehoorzaam te zijn. 

Daarna was er aanbidding (die ik heb mogen leiden). Het was echt Gods leiding.  Bepaalde nummers had ik overgeslagen en dat bleek ook het beste te zijn. Daarna getuigenissen gehad, wat heel bemoedigend was, en daarna voor verschillende dingen gebeden en nog wat gezongen. Uiteindelijk besloot ik om naar huis te gaan, omdat ik erg moe was. Nog elkaar gezegend en daarna ben ik naar huis gegaan. Heb toen nog een paar uurtjes geslapen. Toen de wekker ging, was het tijd om naar de gemeente te gaan. Wat ik mooi vond, is dat de dienst (naar mijn idee) aansloot op de afgelopen nacht. Er waren wat getuigenissen wat ik vooral mooi vond. 

Met enthousiastme wilde ik dit delen. 

Gods zegen! 
Johan

Geef een reactie

