Put your expectations upon the almighty God!!!

Het radio optreden is uiteindelijk niet door gegaan, i.v.m. de technische dienst die niet kon komen, maar er wel bij moesten zijn )

Het is de tweede keer dat het niet door is gegaan bij Xnoizz radio. Ik voelde me best rot vanwege de teleurstellingen, maar God heeft me rust gegeven (wat mij best wel verbaasde). Want God liet me zien dat het Zijn tijd nog niet was. Ik zag namelijk ook weinig uitwerking bij mijn liedjes. Ik ben God dankbaar dat hij me rust heeft gegeven, want het zat bij mij best diep. Ik ben dankbaar dat ik het voorrecht heb om steeds meer te mogen zien van Zijn plan met mijn leven. Ik heb dit jaar radicale keuzes moeten maken en ik heb de uitwerking daarvan gezien!! Ik heb het voorrecht dat ik de aanbidding mag leiden op diverse plekken. En dat ik als drummer in een praiseband (met vrienden) mag zitten.

Ik heb al een hoop mogen leren en dat doe ik nog steeds. God is me klaar aan het maken voor iets. Hij is me aan het trainen. Ik blijf liedjes schrijven en muziek maken, maar nu wil ik alles verwachten van God!

Dit wilde ik delen!

Gods zegen!

Geef een reactie

