Radicale keuzes

In verband met studie die ik moet afronden het komende half jaar of jaar. Heb ik besloten om bepaalde dingen op een laag pitje te zetten. 

Ik ben even niet zo veel meer bezig met muziek. Omdat ik te veel op facebook zit, ben ik van plan om die te verwijderen. Omdat ik merk dat ik er verslaafd aan ben geraakt. Mensen zeggen dat ik misschien minder er op kan zitten. Ik ken mezelf goed genoeg om te zeggen dat het bij mij niet zal werken. 

Op twitter ben ik nog wel te volgen, aangezien ik daar niet zo vaak op zit. En natuurlijk hier op mijn weblog ben ik ook te volgen. 

Ik wil gaan voor mijn diploma. Na mijn opleiding wil ik een bijbel/training school gaan doen. Ik denk dat het goed voor me zal zijn. Ik heb ook besloten om niet meer vanuit eigen verlangens te beslissen. Ik wil mijn toekomstplannen in Gods handen leggen en het met Hem bepalen. Omdat Hij het overzicht over mijn hele leven heeft, kan ik niet anders dan Hem vertrouwen dat Hij mij op de goede weg zal leiden. Hij weet precies wanneer het tijd is voor iets. Ik kan dat niet zien. 

Ik weet dat ik geduldig moet zijn. Dat is soms moeilijk, aangezien ik iemand ben die dingen graag gelijk wil weten. Ik geloof en vertrouw erop dat God mij zal leiden naar de “grazige weiden”. De plek waar ik tot rust mag komen en met God bezig mag zijn. Maar ook dat God mij weer zal uitzenden. 

Ik hoop dat dit jou ook bemoedigd om je vertrouwen op God te stellen. En dat je met Hem je (toekomst)plannen zal bepalen. Zijn plannen falen nooit!! 

Ik wens je Gods rijke zegen toe! 

Geef een reactie

